Menu

Typy zobrazení reklamy

29.5.2014 - Forex obchodování

Existuje mnoho způsobů zobrazování reklamy na síti Internet a stále nové způsoby vznikají. Některé způsoby jsou uživatelsky příjemné, jiné uživatele otravují a agresivně se snaží uživateli vnutit. Nyní si popíšeme nejpoužívanější typy reklamy na síti Internet:

Vyskakovací okno

Při tomto typu zobrazení reklamy se vám po zadání URL adresy načte vámi požadovaná stránka, ale zároveň vám prohlížeč otevře nové okno, ve kterém je obsažena reklama. Tento typ reklamy je považován za agresivní reklamu, jelikož návštěvníka stránek nutí minimálně k zavření nového okna s reklamou.

Nové okno se může zobrazit dvěma způsoby:

Tento způsob reklamy má jedno velice důležité technické omezení: nesmí zobrazovat stejné okno vícekrát v jednom prohlížeči. Mohlo by se stát, že by okno s reklamou měl uživatel otevřeno mnohokrát.

Reklama za pomocí vyskakovacího okna je v dnešní době málo populární. Může za to hlavně defaultní nastavení v některých prohlížečích, které mají automatické otevírání oken zakázáno. Tento jev způsobí, že se reklama uživateli nezobrazí.

Rollout–i-layer

V poslední době je tento typ stále více využíván. Jedná se o vysoce agresivní reklamu, kdy se vám po načtení stránky zobrazí okno, které „najede“ do části stránky a zůstane zobrazeno. Toto okno většinou samo zmizí po určeném časovém intervalu, nejčastěji 15 sekund, nebo máte možnost jej zavřít. Takováto reklama musí obsahovat možnost jejího ukončení.

Reklama modifikující stránky

Tento typ reklamy způsobuje velké zásahy do samotných stránek. Jedná se především o modifikace kurzorů myši nebo pozadí stránek. Tento typ reklamy je uživatelsky příjemný, jelikož sám uživatel nemusí nikde klikat nebo zavírat různá okna. Často je tento typ reklamy doprovázen jiným typem, například bannerem, aby měl uživatel možnost právě onoho prokliku na stránky produktu, kde se může dozvědět více informací. Musí být kladen důraz na zachování obsahu a tématiky stránek, na nichž je tato reklama umístěna. Ukázka přesně vystihuje kombinaci banneru a modifikace pozadí.

Kontextová reklama

Zjednodušeně řečeno, jedná se o reklamu, která se zobrazuje na takových internetových stránkách, jejichž obsah úzce souvisí s klíčovými slovy reklamního sdělení. Nejdůležitější je volba klíčových slov pro danou reklamu. Právě podle klíčových slov reklamy a následných stránek se reklama a stránka spárují, a systém pro zobrazování reklam, jako např. Google AdSense nebo Sklik , následně vygeneruje na dané stránce tuto reklamu
Kontextová reklama vznikla hlavně proto, že na některých stránkách byla umístěná reklama, která s obsahem stránek neměla nic společného, tudíž nebyla přínosem ani pro jednu ze zúčastněných stran. Např. pokud máme stránky zaměřené na prodej automobilů, nebude zde reklama na obuv, ale reklama zaměřená na problematiku týkající se automobilů: pojištění, pneumatiky, servis, autodoplňky a další. Tímto způsobem se zvyšuje počet potenciálních zákazníků, protože je právě tato reklama může oslovit.

Hlavní faktory pro umístění reklamy na stránce jsou tyto:



Obchodování s CFD kontrakty nese značné riziko ztráty kapitálu. CFD jsou komplexní nástroje a nesou vysoké riziko ztráty finančních prostředků způsobené finanční pákou. 74% - 89% retailových investorů přijde o peníze při obchodování s CFD. Měli byste zvážit, zda rozumíte, jak CFD funguje a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty vašich peněz. Investujte pouze tolik, kolik jste ochotni ztratit. Informace poskytované na Forexsrovnávač.cz jsou určeny ke studijním účelům témat týkajících se obchodování na finančních trzích. Zřeknutí se odpovědnosti: Informace neslouží v žádném případě, coby nějaké investiční či obchodní doporučení, ani analýzy investičních příležitostí, ani nemají jejich parametry. Provozovatel serveru Forexsrovnávač.cz ani jednotliví autoři nejsou registrovanými brokery či investičním poradcem ani makléřem. Investování na kapitálovém trhu je rizikové. Autoři nejsou zodpovědní za případné chyby nebo nepřesnosti zveřejněné na tomto portále. Autoři nejsou zodpovědní za žádnou ztrátu pocházející z investic , nákupů nebo obchodů založených na informacích zde zveřejněné. Informace zveřejněné na tomto blogu prezentují pouze osobní názory , zkušenosti a poznatky autorů a nepovažují se za doporučení pro konkrétní osobu nebo návštěvníka. Veškeré obchodní značky, které jsou na tomto webu uvedeny, neslouží k poskytnutí finanční služby, ani investičního doporučení z naší strany. Kliknutí na reklamní prvek nemá na cenu či kvalitu služeb pro koncového uživatele žádný vliv ani neumožňuje Provozovateli identifikaci osobních údajů zákazníka. Podmínky používání webu