Advance Monthly Retail Sales (Měsíční Maloobchodní Prodeje)
Datum vydání: Kolem 12.V měsíci
Čas vydání: 14:30
Pokrytí: Údaje předchozího měsíce
Vydáno: Bureau of Census
Poslední vydání: http://www.census.gov/svsd/www/advtable.htnl

Maloobchodní prodeje jsou klíčovou silou v naší ekonomice

, tento indikátor zaznamenává zboží prodáno společnostmi vrámci maloobchodního prodeje zahrnujíc každého od Wal-martu až po obchod se smíšeným zbožím na rohu. Měří měsíční procentní změnu v celkových příjmových dokladech maloobchodních prodejen a zahŕňna obě – stále a nestálé zboží. Je první skutečný indikátor síly spotřebitelských výdajů. Census Bureau nemůže sklidit údaje od každého prodejce, místo toho se ptá stovek firem různých velikostí a obchodů, které nabízejí nějakou formu maloobchodního prodeje. Většina společností je náhodný výběr prodejců, kteří kontribujú do federálního pojištění. Limity hodnoty maloobchodních prodejů však leží ve skutečnosti, že se zaměřuje na zboží a ignoruje služby a ostatní prvky jako pojišťovnictví a legálně poplatky. Jako dodatek, zpráva je zveřejněna v nominálních hodnotách ne v reálných, takže nezahrnuje inflaci. Hodnota maloobchodních prodejů je také předmětem rozměrných revizí, i když jsou vyňaty prodeje aut.
Každý měsíc jsou údaje zveřejněné a ukazují procentní změnu údajů z předchozího měsíce. Negativní číslo indikuje, že se prodeje snížily z prodejů v minulém měsíci.

Co to ​​zanmená pro investory:

Tento indikátor je velký Hybatel trhu, obzvláště pro maloobchodní akce. Údaje jsou velmi přesné, protože údaje maloobchodních prodejů se zveřejňuje každé dva týdny předchozího měsíce.

Silné stránky:
Údaje jsou extrémně přesné (časově). Odpovědi v dotazníku jsou dány na předešlém měsíci v porovnání s předchozím měsícem.

Slabé stránky:
Údaje maloobchodních prodejů nejsou považovány za nejpřesnější, údaje jsou obvykle zrevizované tři měsíce zpětně každý měsíc a revize mohou být dost velké. Údaje jsou často velmi volatilní a trendy mohou být těžko rozpoznatelné. Indikátor je založen na utracených dolarech, takže rostoucí ceny (nebo inflace) by mohla způsobit, že údaje maloobchoných prodejů budou vyšší.


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *